دانلود گزارش کارآموزی در شرکت شهد ایران
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس sarab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 880
بازدید کل : 149522
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 871
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 22
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 880
بازدید سال : 8627
بازدید کلی : 149522
دانلود گزارش کارآموزی در شرکت شهد ایران

و هر آنچه مي بينيد‌ و مي شنويد حاصل ديده ها و شنيده ها و پرس و جو و سئوال هاي بنده بود كه در طول كارآموزي از كارگران مهندسين و تكنسين ها سئوال كرده ام . حال اين مسائل ممكن است صرفاً مربوط به رشته برق نباشد.

در روزي كه رفتم ابتدا موتوري كه قبلاً باز شده بود بسته شد ـ  كه ابتدا در محل اتصال چسب مي زنند سپس پيچ ها را كه مهره سرخود بود بستيم  ، در مورد دومي كه پيش آمده بود يك دستگاه printer روي پاكت بود و روي پاكت تاريخ و ساعت و قيمت مي زد براي تعمير آورده شد ، اين دستگاه متعلق به شركت Domino  بود ، آقاي توكلي به عنوان نماينده شركت در ايران براي تعمير آمد كه اين دستگاه يك فيش سنسور داشت و سپس آن قسمتي كه تاريخ مي زد را باز كردند و با آب شستند . اين دستگاه سه چراغ داشت قرمز  ( وقتي دستگاه از نظر مداري مشكل داشته باشد) و زرد ( وقتي جوهر آن كم باشد ) و سبز  ( در حالت عادي روشن است) . براي تست چراغ ها برنامه Advance service را كه وقتي دو دگمه Service   و O   سبز رنگ با هم فشار داده شود حاصل مي شود و سپس قرمز آن را كه maigre+ بود وارد كرده و از دكمه هاي جهت نما استفاده مي كنيم.

در روز بعد ابتدا تلفني را باز كرديم ، تلفن بوق داشت و از آن فهميديم كه برق درست است و سيمي كه از پريز تلفن به تلفن مي رفت را دست زديم و سپس ديديم كه وقتي به جايي زنگ مي زنيم صداي ما را نمي شنوند ولي ما صداي آنها را مي شنويم ، سپس گوشي درست بود دهني خراب بود سپس ديديم از سيم فنري مانندي كه از تلفن به دهني و گوشي مي رفت چهار سيم خارج شده و دو سيم به دهني و دو سيم ديگر به گوشي رفته اند، سپس به دو سر سيم اهم متر وصل كرديم تا ببينيم كه سيم ها قطعي دارند يا خير و ديديم كه ندارند سپس يك دهني ديگر آورديم اگر وقتي در دهني فوت كنيم و از گوشي بشنويم يعني دهني ما درست است. ما دهني ديگري را گذاشتيم و ديديم درست است. موقع آزمايش ديديم كار نمي كند سيم را تكان داديم و كار كرد سپس متوجه شديم يكي از چهار سيمي كه به گوشي و دهني مي رفت زدگي داشت و در نتيجه جريان در محل اتصال سيم ها مي چرخد و صدا را منتقل نمي كند.

(((دانلود کنید)))



تعداد بازدید از این مطلب: 280
برچسب‌ها: کارآموزی در شرکت ,
موضوعات مرتبط: کارآموزی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود