دانلود پایان نامه چگونگی شکل گیری کاراکتر «ژاکلین» در تئاتر «گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد!»
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سراب و آدرس sarab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 1216
بازدید کل : 149858
تعداد مطالب : 871
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 871
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 1216
بازدید سال : 8963
بازدید کلی : 149858
دانلود پایان نامه چگونگی شکل گیری کاراکتر «ژاکلین» در تئاتر «گاهی اوقات برای زنده ماندن باید مرد!»

مقدمه :

بديهي است ، بازيگري انساني ترين هنرهاست . از آن جهت كه همدم روح ، كالبد ، پديده ها و جهان پيرامون آدمي‌است ، به مكاشفه اي مي‌ماند كه جز با از ميان بردن موانع بازدارنده و آزار دهنده موجود در كار انسان نمايشگر ، امكان بروز نخواهد يافت .

بازيگري فن مقابله آدمي‌با خود است و يافتن يا ايجاد بهانه اي براي تسلط نقش بر بازيگر .
چگونه ايفاي نقش كنم ؟

اين پرسشي است كه هر بازيگر از خود در ابتداي كارش بر روي متن نمايشنامه و كاراكتري كه قرار است بازي كند ، مي‌پرسد و با استفاده از دانش علمي‌و تجربي خود سعي مي‌كند كه به آن پاسخ دهد . در واقع او براي شخصيت پردازي درست نياز به دانش و تجربه تئائري دارد و در اين ميان تئوريهاي موجود تئائر نقش ويژه‌اي را ايفا مي‌كند . احتمالاً تئوري  از زمانيكه علم رو به پيشرفت گذاشته است اهميت بيشتري پيدا كرده است و در واقع هر تئوري چكيده تجربيات و آموخته هاي يك يا چند نسل از پيشينيان است ، پس بايستي با تأمل و احترامي‌خاص با آنها برخورد كنيم . نكته ديگر اينكه ما بواسطه همين تئوريهاست كه مي‌توانيم به تجربيات جديد دست پيدا كنيم و همين تئوريها هستند كه اندوخته علمي‌ما را تشكيل مي‌دهند و گاهي اوقات نيز با توجه به شرايط بايستي حذف و تعديل شوند .

فهرست مطالب
عنوان                                                                                           شماره صفحه

مقدمه ……………………………………………………………………… 1

فصل اول :

1 –1 شناخت نويسنده …………………………………………………………………….. 5

1-2 بسترهاي نمايشنامه …………………………………………………………………… 9

1-3 تحليل كلي نمايشنامه ………………………………………………………………… 12

1-4 فضا و عناصر دراماتيك نمايشنامه ……………………………………………….. 20

1-5 روابط و چگونگي ارتباط اشخاص نمايشنامه…………………………………. 26

فصل دوم :

2-1 تشريح نقش انتخابي بر اساس تيپ يا شخصيت…………………………….. 32

2-2 تشريح كلي و عام شخص…………………………………………………………… 36

2-3 تشريح وضعيت جانبي نقش……………………………………………………….. 39

2-4 تشريح وضعيت روحي / رواني نقش و پيچيدگي هاي آن ……………… 42

2-5 تشريح شرايط و موقعيتهاي محيطي و غير محيطي شخص بازي …….. 45

فصل سوم :

الف : رفتار بيروني ………………………………………………………………………….. 51

ب : رفتار دروني……………………………………………………………………………… 52

ج : ريتم نمايش ………………………………………………………………………………. 53

فصل چهارم :

4-1 تشريح نظر و تحليل كارگردان در بارة نقش …………………………………. 56

4-2 تشريح شيوه و مكتب انتخابي كارگردان در هدايت جمعي گروه و نوع

بازي بازيگران …………………………………………………………………………………. 63

4-3  نكته هاي مورد توافق و اختلاف بازيگر و كارگردان درباره نقش …….. 69

4-4 تشريح و گزارش جلسات تمرين…………………………………………………. 72

فصل پنجم :

5-1 نتيجه گيري …………………………………………………………………………….. 76

5-2 منابع و ماخذ…………………………………………………………………………….. 78

 

(((دانلود کنید)))



تعداد بازدید از این مطلب: 99
موضوعات مرتبط: تحقیق دانشجویی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود